29 Temmuz 2013 Pazartesi

Avon Rujlarına Bir Göz Atalım! #1

Merhaba arkadaşlarr!! Bu yazı da dedim ki elimde olan Avon rujlarının bir kısmını size tanıtayım. Bazen katalogda göründüğü gibi çıkmayabiliyor renkler, benim en sinir olduğum şeydir :) Ben öncelikle testerlarından alıyorum ki büyük boy isteyip istemediğime karar verebileyim. Bu görecekleriniz renkler benim en hoşuma giden renkler fakat bu seriye devam edicem elime yeni renkler geçtikçe. Hadi başlayalım o zaman!



Bu rengin adı Sparkling Blush. Tatlı bir pembe içerisinde simleri var. Fakat simleri çok rahatsız edici boyutta değil.


Bu rengin adı Red 2000. Kırmızı severler için vazgeçilmez bir ruj olabilir. Kan kırmızısı diye ifade etsem yanlış olmaz herhalde. Günlük çok tercih etmiyorum ama gece hayatına çok uygun :))


Bu rengin adı Bronz Treasure. Benim en sevdiğim rujlardan bir tanesi. Bronzluğun ve kahveliğin muhteşem uyumu. 


Bu rengin adı Lilac Shimmer. Adından da anlaşıldığı gibi lila severler için yaratılmış :) Çok şeker bir lila içerisinde hafif pembelik var. Hafif bir renk veriyor tavsiye ederim.


Bu rengin adı Country Rose. Bu renk biraz arada kalmış bir renk. Ne tam kırmızı ne de tam mercan. İkisinin ortası diyebilirim. 


Bu rengin adı Fuchsia Fun. Fuşya renginde hafif pırıltıları olan bir ruj. Bu rengi de çok kullanıyorum günlük hayatta.


Bu rengin adı Personified Plum. Mürdüm renginde bir ruj. Ben genelde mürdüm renginde rujları çok tercih etmiyorum. Ama güzel bir makyajın altına neden olmasın? İçerisinde hafif pırıltıları da var.


Bu rengin adı Rouge Luxury. Bu rengi ben ilk olarak gösterdiğim Sparkling Blush ile çok benzetiyorum. İkisinde simli belki Sparkling Blush bir tık daha koyu diyebilirim.


Bu rengin adı  Divine Wine. Bu rujun ben de büyük boyu da vardı, severek kullanmıştım. Baya koyu bir fuşya diyebilirim. İçerisinde kırmızılıktan çok fuşyalık var bana göre. Günlük hayata fazla kaçabilir uyarıyım :) Hele ki büyük dudaklarınız varsa.


Bu rengin adı Charged Cherry. Hafif parlak bir pembe diyebilirim. Rengi orta koyulukta Rouge Luxury'den biraz daha açık.


Bu renk Glazed Almond. Kahve tonlarında bir ruj. Rengi Bronze Treasure'a göre bayaa açık kalıyor. Benim en sevdiğim rujlardan biri kendisi :)


Veee son olarak Red Kiss. Yalnız uyarıyım tam kırmızılık istiyorsanız sizi Red 2000'e yönlendirmem lazım çünkü Red Kiss koyu bir kırmızı fakat içerisinde fuşyalık var bana göre. Çok göze çarpan bir renk, gece dışarı çıkarken yanınızda olmalı :)

Evvet! Şimdi hepsini bir arada görelim renklerin :) 


Umarım bilgilendirici bir yazı olmuştur. Bir sorunuz olursa bana aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz :)

devecioglu.pelin1@hotmail.com

Okuduğunuz için teşekkürler!! :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder